New Step by Step Map For فروش بیش از حد

Wiki Article

اگه می خواهی ریزش موهاتو کنترل کنی حواست به این ۴ تا نکته باشه

عسل به خاطر داشتن خواص ضد باکتریایی از گذشته به عنوان یک ماده دارویی برای ضدعفونی‌کردن بریدگی‌ها یا سوختگی‌ها استفاده ‌شده است.

مواد غذایی مانند: آب‌میوه، نوشابه، دلستر و غذاهای فراوری‌شده عموما اسیدی هستند. توصیه می‌شود فرد بیمار مصرف چنین غذاهایی را کاهش دهد.

عوارض مرتبط با تبخال دستگاه تناسلی ممکن است شامل موارد زیر باشد:

اگر بر روی آلت تناسلی شریک جنسی خود نیز علائمی دال بر تبخال تناسلی دیدید، به پزشک مراجعه کنید. در دکترتو می‌توانید با بهترین پزشکان متخصص اورولوژی و یا متخصص زنان و متخصص عفونی در شهر خود آشنا شوید، با آنها به صورت تلفنی یا آنلاین مشورت کنید و همچنین برای دریافت نوبت ویزیت حضوری اقدام کنید.

روش استفاده از ریمل ابرو؛ چگونه ابروهای زیباتری داشته باشیم؟

گاهی خشکی پوست و عفونت قارچی علایمی شبیه تبخال ایجاد می کند

در ادامه به برخی از نکاتی که می‌توانند به پیشگیری از ابتلا به تبخال تناسلی به شما کمک کند، می‌پردازیم:

عفونت نوزادی؛ نوزادان متولد‌شده از مادران آلوده می‌توانند در طی فرایند زایمان در معرض آلودگی با ویروس قرار بگیرند، که ممکن است منجر به آسیب مغزی، نابینایی یا حتی مرگ نوزاد شود.

در دکترتو می‌توانید با بهترین پزشکان متخصص زنان و زایمان و بهترین پزشکان متخصص اورولوژی و یا دکتر عفونی در شهر خود آشنا شوید، با آنها به صورت تلفنی یا آنلاین مشورت کنید و همچنین برای دریافت نوبت ویزیت حضوری اقدام کنید.

از آنتی بیوتیک نمی‌توان برای درمان تبخال تناسلی استفاده کرد. زیرا این دارو برای بیماری‌های میکروبی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

آموزش آرایش چشم ساده و دخترانه در ۶ گام مشاهده عنوان های بیشتر برترین های مد و استایل بانوان

درمان تب کودکان در خانه کودکان هم مانند بزرگسالان در خطر هستند. کودکان می توانند ویروس را از افراد بالغ دریافت کرده و علاوه بر مبتلا شدن به بیماری به راحتی آن را منتقل کنند.

ممکن است فرد مبتلا به این عارضه در زمان تجربه‌ مراحل اولیه، علائم دیگری همچون دردهای عضلانی، تب و تورم غدد لنفاوی را هم تجربه کند.

Report this wiki page